tisdag 11 augusti 2009

Tre dagar kvar...

... innan jag har ofrivillig semester, innan jag är arbetslös, mellan två jobb eller innan jag har semester. Det går att kalla det många olika namn men på fredag har jag iaf jobbar klart på hemtjänsten för denna sommar. Eller rättare sagt, jag går inte på något schema längre men hoppas de ringer in mig så jag får jobba extra!

Sofia hade som jag tidigare har nämt fest i fredags, vi åkte senare till torget i Kisa där det var avslutning och jag kan ännu en gång konstatera att jag inte tycker det är allt för kul att festa i Kisa. Lördagkvällen var lugn, var i stallet och höll Sofia sällskap medan hon fixade och donade inför tävlingen som hölls i Boxholm under söndagen. Det var DM i fälttävlan där laget slutade på en tredje plats och Sofia slutade trea individuellt!

Idag när jag satte på radion i stallet kom den nya stora nyheten! Madde och Jonas hade förlovat sig! Blir inte billigt för konungen när han ska hålla i två bröllop nästa sommar! Hahaha

Annars har jag tillbringat större delan av dagen i Rimforsa där jag har lekt med My och Thuva. Goa ungar måste jag säga! Så himla kloka och smarta! Funderar på att inta sängläge nu och läsa lite i min bok, Harry Potter, så jag kan gå på bion snart!

1 kommentar:

  1. ska få be att tala om för dig att det är VI som kommer betala de där bröllopen. Våra skattepengar...

    SvaraRadera