torsdag 6 augusti 2009

Blandade känslor

Har inte fått det bekräftat av de, men vet att jag inte kommer få jobbet. Kontakter är bra att ha! Jaja, det som känns mest surt är faktsikt att jag inte kunde tacka ja till lägenheten. Den som var sååå bra och fin. Men finns nog fler!

Nu har jag iaf möjlighet att testa på något annat i höst. Ska nog söka mig bort från denna by och bostätta mig någon annan stan som jag får ett jobb! Ska söka på andra ställen! Vill lära känna nytt folk, tror iaf jag vet på vilken nivå jag har vissa av vännerna(?) här hemma. Så skulle vara skönt att komma bort! :) Men det är med glädje som jag skulle flytta i så fall! Kan ju alltid återvända hem om jag skulle sakna någon eller så!

Imorgon är det dax för syrrans årliga fest! Förra året blev en succé, brukar tänka tillbaka på denna tidpunkt för ca ett år sen och då får jag en konstig men bra känsla i kroppen! Denna känsla brukar kunna komma tillbaka lite då och då...! Tror festen i år blir bra också och vädret ser ju ut att hålla i sig! Kalajs kommer det att bli! :)

1 kommentar:

  1. Ja det kommer bli kanoners ikväll men kan lova att allt sen förra året INTE kommer att upprepas!!!!

    SvaraRadera