fredag 14 augusti 2009

Tävling

Hästen är tvättat, knoppad och ryktad! Utrustningen är putsad och vissa delar av den är packad! Imorgon bär det av till Linköping och närmare bestämt Ekängen för tävling hos Stall Ullsämma Norrgård. Och inte nog med det, jag ska tävla på söndag också, men då i Tranås. Ska bli riktigt roligt att tävla igen, var ett bra tag sen sist! Snacka om att min fina polle tycker han är snygg när man fixar med honom. Han står där så lugnt och snäll, inte ett dugg nervös som många hästar kan bli vid likande situationer.

Idag har jag jobbat sista schemalagda dagen för denna sommar. Trodde jag skulle gå utan arbete nästa vecka men har fullt i kalendern t.o.m torsdag! På fredag bär det av till Skåneland igen för lag-SM! Och ni som trodde jag skulle vara med trodde fel, jag ska bara heja på! Fälttävlan är inte min grej att rida, iaf inte på den nivån! ;) Haha

Bäst att plocka ihop de sista sakerna innan morgondagen så jag har det gjort när klockan ringer vid 7 (sovmorgon!!)...

1 kommentar: