måndag 24 augusti 2009

Dag 2

Blev tyvärr ingen uppdatering igår från tävlingarna ner i Skåne. Vi var inte hemma förens 23:30 och då var det bums i säng för de ringde under dagen igår och ville att jag skulle komma och jobba på förskolan jag var på förra veckan. Så 5:30 ringde klockan och de var bara att se glad ut och hoppa in i duschen för att åka till stan. Så trött som jag är nu tror jag aldrig att jag har varit så kan lova att jag kommer gå och lägga mig inom kort för imorgon ska jag till stan igen och jobba!
Åter till min rubrik! Den avslutande dagen på lag-SM:et kunde inte avslutats bättre!Uthållighetsprovet var en rikigt rysare och många av de bästa ramla antingen av eller fick stopp. Så den helt fantastiska Bellmont slutade på 6:e plats bland de bästa hästar och ryttare i Sverige! Jag tror inte att Sofia är speciellt ledsen över att vara slagen av Niklas Lidbäck och Mr Pooh som ska till EM senare i höst och av Katrin Norling som deltagit i OS (dock inte på den hästen). Han är bara för bra lille Belle, jag förstår inte... Tilläggas bör göra att ryttaren är en stoooor del av hans framgång! Den hästen har du gjort till något bra syrran! :) Refererar ännu en gång till syrrans blogg där ni kan läsa om hennes tankar kring tävlingen! Nu följer lite bilder men lovar att lägga ut fler när jag är lite piggare!


1 kommentar: