torsdag 30 juli 2009

Torsdag och snart augusti

Denna dag har spenderats på jobbet, Lina har bjudit på många roliga skratt. Den människan är inte klok! Imorgon jobbar jag 7-16 efter det blir det att hämta upp Anna, sedan drar vi hem hit för att fixa till oss inför kvällen. Vi ska även grilla innan det bär av till Södra Vi och förfest hos Louise innan vi åker vidare till Örsåsa där vi ska dansa och ha riktigt roligt! :)

På lördag blir det 30-års fest hos Emmelie. Tror även den kvällen kommer att bli mycket rolig... Hon ha gett oss vissa smakprov på lekarna och det låter som det kommer gå vilt till! Syrran fyller även år på lördag och jag ha fått tag på en mycket bra present, hon kommer bli väldigt glad och framför allt överraskad, haha, hon var nästan med och valde ;)!!

I eftermiddag har jag, syrran, Linn, Carro och Elin varit i Mantorp och på Ikano. Shoppade allt lite, bla en fin kofta jag ska ha i höst!! Eller någon fin sensommar kväll i augusti. Tänk vad tiden har gått fort... På lördag är det redan augusti, vart ha sommaren tagit vägen egentligen?

Inväntar nu helgen och den kommande veckan, ser speciellt fram emot tisdag då min framtid kanske förändras! :D Berättar mer om det en annan gång! Så DU, fortsätt läs min blogg för nu ska jag bli bättre på att uppdatera!

1 kommentar:

  1. Joho.. Jag är visst KLOK :-D . . . ses ikväll snygging ... Graaaaw ;-)

    SvaraRadera