tisdag 7 juli 2009

Röj i Rothult

Var ett bra tag sen jag skrev i bloggen. Men ska försöka ta tag i det nu igen, har inte riktigt känt att jag haft tid men jag kan inte säga vad jag gjort istället!

I fredags var det iaf Larz Kristerz i Hornparken, innan var det för röj här hemma i Rothult. Sofia och Kristin var taggade till tusen och tilläggas bör göra att vi alla var nyktra! Här kommer ett smakprov på vad vi/de bla gjorde... De är bara för sköna! :D

I lördags blev det utgång i Linkan. Var väl ganska skoj, men har tröttnat lite eller ganska mycket på Platens. Vet inte vart vi ska i fortsättningen för tycker ju inte det är så kul på Harrys heller. Kanske ska testa Platå en gång till innan jag säger att jag tycker det är tråkigt där också. Var ju faktiskt ett bra tag sen jag var där sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar