fredag 1 januari 2010

Nytt år

Det nya årets första dag är snart över! Nyårsafton hos David och Lisette var mycket trevligt och det bjöds på god mat! För mig blev det en lugn kväll som resulterat i att jag mår mycket bra idag! Har inget gjort allt för många knop. Tog en sväng på syrrans polle, det kunde dock slutat i en tragedi då grannarna smällde en raket direkt när vi hoppat upp så hästarna blev livrädda. Har även hittat lite fler flytta hem-i-från kartonger som stod i garaget som jag saknat. Visste att jag hade endel saker som jag inte hittade sist så nu tror jag allt är på sin plats, han mer saker än jag trodde! Under kvällen har jag letat upp en massa bilder på datorn som jag nu skickat in för framkallning. Det är roligt att blicka tillbaka på det gångna året och allt vad det erbjudit! Endel fest har det allt blivit och korten från Falsterbo och Emmelies 30-års fest var bland det roligaste att titta på! Har även haft framgångar på tävlingsbanan som är roligt att blicka tillbaka på!
Imorgon blir det en tur till Vimmerby med mor och far. De har ett stooort ärende att uträtta och jag ska med och hoppas självklart på att få säga lite vad jag tycker! Ska även kolla runt lite på bla Expert och några andra affärer, funderar på om jag trots allt ska köpa en ny TV eller om jag ska köra på tjock-TV ett tag! Men om jag ska köpa är det ju nu jag ska - på rean! Får filura lite på den saken och seden se vad som finns...

Just det, har ett nyårslöfte också! Tänkte jag måste uppdatera bloggen oftare, så det ska jag försöka få till. Ska även hotta upp den någon gång när jag får tid för som det är nu tycker jag den är aningen tråkig och enkel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar