fredag 29 januari 2010

Ännu en fredag

Det är något speciellt med att sluta jobbet på fredagar, en fantastisk känsla som inte går att beskriva. Helgen börjar precis men att den är över på ett ögonblick är en annan sak. Min helg kommer att tillbringas i Linköping. Trivs som fisken i vattnet i lägenheten och tro det eller ej, men ensamheten är riktigt skönt (iaf än så länge). Börjar få in en rutin i vardagen både privat och på jobbet. På kvällarna bjukar jag ta den dagliga promenaden, idag gick jag innan det blivit mörkt så passade på att utsätta mig för min fobi - änderna i ån. Jag tog kort på dem så nu kan jag titta på de även när jag inte går förbi dem. Idag var det dock några andra slags fåglar som låg vid vattenkanten, såg ut som svanar. Fast det var det inte, de hade lång hals och var fula. Jag var nästan mer rädd för de än för änderna! Det tar sig... Hahaha
Imorgon kommer Sofia hit och blir min första nattgäst i lyan. Vi ska på ridsportsgalan i Konsert & Kongress. Ska bli himla skoj! Kvällen ikväll kommer blir lugn, ska in till grannen en sväng och se hur det står till där inne! Sedan har jag tänkt kolla TV4s nya serie vid 21:30 - Solsidan tror jag det hette! Sedan tar jag med mig Edward som sällskap till sängen så får jag se vad han säger om livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar