fredag 21 maj 2010

Oplanerad helg

Det är en obeskrivligt bra känsla när man ser att klockan börjar närma sig slutdags på fredagen och det är inte långt kvar tills man får sätta nyckeln i tändningen och starta bilen och lämna jobbet för sista gången den veckan! När jag slutade idag bar det av till Kejsa med en gång. Jag tror inte jag skulle palla att vara i min lägenhet en helg helg i detta underbara väder. Helgen är till stor del oplanerad och det känns riktigt skönt att bara ta det lugnt. Jag har förhoppningen om att det kommer att vara fint väder imorgon så jag kan rasta kameran och ta lite fina foton denna fantastiskt fina årstid!

Fredagströttheten sitter i och jag lovar att det blir sängen tidigt för mig idag då det blivit lite för lite sömn denna vecka med tanke på personalfester och andra roliga påhitt! Men vad gör lite trötthet? Är ju ingen som har dött av det än - tror jag!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar