måndag 17 maj 2010

Kaffe var det

Under helgen som har varit har jag känt mig lite sugen på kaffe så jag fick en kopp igår och hör och häpna det var faktiskt ganska gott! Har alltid tyckte att det luktar gott men smaka på det har har inte kunnat förut. Visst det är en viss smak men jag ska nog lära mig jag också eller så lägger jag ner det hela med kaffe innan jag ens har lärt mig... Fick känna på baksidan med kaffe ganska snabbt efter mina få klunkar - om jag gick på toan mycket innan jag drack kaffe så gick jag ännu oftare efter. Shit alltså, det var ju värre än alkohol, det rann bara rakt igenom...

På onsdag har vi studiedag på jobbet och den ska vara på Rimforsa Strand. Inte nog med det utan imorgon kväll är det sommarfest på samma ställe! 3-rätters och övernattning! Tror jag har bland de bättre cheferna i detta land inom mitt yrke! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar