lördag 6 februari 2010

Snöchock

Min lördagkväll ser inte roligare ut än att jag sitter hemma och väntar på att melodifestivalen ska börja. Det är dock självvalt då jag valde att dissa Pumpen denna kväll. Visst, det är Black Jack som kommer och antagligen kommer det väääldigt mycket folk men festen förra helgen får räcka för ett tag framöver.

Igår åkte jag hemhem till Kisa efter jobbet och vilken chock jag fick när jag kom hit. Vad snö det är, minst dubbelt så mycket som i Linköping. Visserligen var jag med om mycket snö när jag åkte till jobbet i onsdags. Det var någon olycka eller nåt som hade hänt längre fram på vägen. Jag blev 45 min sen till jobbet men vissa hade fått stå i kön i mer än 2 timmar. Snacka om att det var katastrof på förskolorna och i skolan i Ekängen. Till skolan hade endast 2 lärare kommit så de hade det lite körigt innan alla andra kom fram...

Annars har den gågna veckan i stort sett varit som veckorna brukar med undantag på att jag var med Anna på aerobics i måndags. Herre min gud alltså, så vilsen och nollad har jag aldrig känt mig. Men ska ge det en gång till så får jag se vad jag tycker om det sen. Men som det kändes efter måndagen så aldrig mer...

Nu börjar melodifestivalen så bäst att stänga ner skärmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar