onsdag 24 februari 2010

Snart helg

På fredag är det dags, min första lediga semesterdag med betalt!! Det kommer kännas helt okej tror jag, riktigt lyxigt att vara ledig och sedan få betalt. Detta är något jag får vänja mig vid, men jag tvivlar inte på att det kommer vara svårt... ;)

Anledningen till att jag ska vara ledig är att det är dags för den årliga resan till Göteborg och Scandinavium Horse Show eller vad det nu heter. Ska bli roligt att umgås med lite hästfolk samtidigt som det kommer att tittas på fina hästar. För det får bli årets grej, titta på tävlingarna, då jag inte har något speciellt som behöver inhandlas!

På lördag har Anna dragt ihop gymnasiegänget på middag! Det ska bli väldigt trevligt att träffa tjejerna igen var ju nästan över ett år sen sist! På tal om att träffa gamla pluggkompisar var de jag plugga med i Norrköping här igår. Vi var på Kniv & Gaffel och käka, riktigt god mat som jag varmt kan tipsa om!

Nä, nu är det dags att packa det sista inför hemresan imorgon och efter det väntar OS-stafetten för herrar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar