söndag 21 februari 2010

OS-GULD nr 3

Detta guld fick upplevas på Pumpen! Så jävla grymt av killarna, Hellner och Olsson!! Spänningen var på hög nivå och de lyckades hålla ihop det hela vägen över mållinjen! Jag såg reprisen på hela loppet idag och man kan inte annat än att rysa! Men det bästa av allt var Per Elofssons tårar, jag tycker det är gulligt när killar visa sina tårar och speciellt när det är glädjetårar!!
Som sagt, igår var det Pumpen och Larz Kristerz och Face 84. Kvällen började hos Jerry och det var riktigt skoj där, han har så grymt bra musik! När vi väl kom till Pumpen måste jag erkänna att jag aldrig har haft det så roligt där, helt galet och fortsätter det vara så roligt där åker jag gärna dit igen har ju varit aningen skeptisk till stället innan då jag inte har haft så roligt som igår innan. Roligt att träffa en massa folk också som var länge sen jag såg sist!


Nu är det bäst att kolla OS en stund för sedan är det Ponnyakuten igen, barnprogram är alltid roligt att kolla på! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar