torsdag 18 februari 2010

OS-GULD nr 2

Och så kom det, dagen efter Kallas guld kom det andra guldet! Denna gång var det charmkillen Ferrys tur! Shit vad rolig han är!Just nu sitter jag och väntar på Anjas beslut. Ska hon åka ikväll eller inte. Igår fick jag rysningar och tårarna kom nästan med tanke på hennes flygtur och krasch. Det var inte samma känsla som när Kalla och Ferry vann. Fy fan vilket avslut det blev på Anjas lopp och det blir bara otäckare och otäckare desto fler gånger jag ser det. Tur att hon inte slog ihjäl sig... Jag förstår inte hur de vågar åka störtlopp, fort som bara den går det och flyger gör de till på köpet.

Nu har jag även fått Corren. När jag flyttade hit fick jag vissa erbjudanden, bla Corren gratis i 3 månader. Det är härligt att ha lite vettigt att läsa och inte bara reklam och räkningar... ;)
Måste även tillägga att det roligaste var ju hon som körde i dirket vid starten, tyvärr gick korsbandet men roligt såg det ut... Det var även riktigt roligt att se hon som körde ner i diket under springt uppvärmningen! Anja har nu bekräftat, hon kommer köra ikväll och jag hoppas hoppas hon får en medalj denna gång! :) Hittade även denna bild på Ferry som får avsluta detta inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar