måndag 5 juli 2010

Nedräkning har börjat

Sist jag uppdaterade var det fyra veckor till semester, nu är det enbart 6 eller 7 dagar kvar! Jag tror jag ska ta ledigt på fredag nästa vecka och börja semestern då! Vore rätt gött att ha en dag innan helgen också.

Det har hänt endel sen sist jag skrev, det har bland annat hunnit vara midsommar, Eclipse har setts på bio och mycket mer har hänt. Kan ju börja med att bestätta att midsommar var toppen, fint väder och trevligt sälskap. Den 30 juni var det biopremiär på senaste Twilight filmen, Eclipse, och självklart var vi på premiären. Ännu en bra film även om jag blev aningen besviken på den.

Nu är det dags att ladda upp, imorgon har jag tänkt att ta cykeln till jobbet! Så får vi se när jag uppdaterar denna blogg nästa gång, det blir ju mer sällan än ofta nu iaf. Men det är så det ska vara på sommaren tycker jag allt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar