tisdag 22 juni 2010

Det fjantigaste jag sett

Denna dag har gett mig en syn. Den töntigaste och fjantigaste syn jag någonsin sett. När jag var ute och cyklade idag mötte jag en tant på cykel, nu tänker nu säker att det är ju inget konstigt. Nej, det är inte så kontsigt och töntigt. Men saken är den att bakom cykeln hade tanten en cykelkärra med sin hund i. Det såg så roligt ut att jag höll på att köra av bron och ner i vattnet!

Nu återstår enbart två arbetsdagar varav den ena ska vi fira midsommar på och den andra kommer troligtvis att bli lika lugn som dagen och gårdagen har varit. Vi har många barn sjuk och shit vad förslappad man blir när det är lugnt på jobbet och få barn. Så denna vecka kör jag i halvfart och laddar upp för semester som kommer om 4 (!) veckor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar