onsdag 7 juli 2010

Lugnet på landet

Halvligger just nu i en solsäng, hör vinden blåsa i träden och inte ett moln på himlen så långt ögat når. Livet är allt bra underbart! Det är något visst med livet och lugnet på landet. Som det är nu är jag nöjd med att ha min lägenhet i stan samtidigt som jag har möjlighet att åka till landet och bara slappa och ta det lugnt om jag känner för det. Har inte kommit under fund med om jag är en landet- eller stadsmänniska än. Men jag tror det lutar åt något däremellan. Jag skulle nog inte vilja bo mitt i stan och inte mitt ute på landet heller utan max 2-3 mil från exempelvis Linköping eller någon annan större stad!

Imorgon har jag tagit ut kompledigt så jag hoppas på fint väder så jag kan sola innan det är dags att besöka tandläkaren och sedan far vi vidare mot Linköping för en trevlig konsert. Kan nästan lova att jag kommer tycka att den är bra, tror inte jag varit på så många konserter med Lasse som varit dåliga...

Nu har jag även fått tag på en kabel mellan telefonen och datorn så kan lägga ut en förhandsbild på scenområdet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar