torsdag 15 juli 2010

Dan före doppare dan

Nu är det nära, den kommande semester är bara några timmar bort just nu. Det ska bli gött som tusan att känna på hur det är att ha semester på riktigt. Inga förpliktelser på tre veckor! Planerar att ta dagarna som de kommer och inte ha allt för mycket inbokat!

När jag skrev för ett tag sen planerade jag att ta ledigt imorgon också, men jag sparar den semesterdagen istället. Jag slutar ändå tidigt och planerar att gå runt halv 1. Då bär det av till Viken för att sedan åka mot Västervik och Visfestivalen. Tror att vi kommer vara där fredag och lördag! Festa lite och umgås med trevligt folk!

För en vecka sedan stod vi på Stångebrofältet och väntade på att Lasse Winnerbäck skulle inta scenen. Konserten var mycket bra, bland de bättre jag varit på och det hela avslutades med ett hejdundrande dyrverkeri!
I lördags blev Jannik och Fredde Herr och Fru Milton. Ett fantastiskt roligt bröllop och de var sååå fina! Den dagen jag ska gifta mig ska blir spännande att se hur jag klarar den. Blev ju rörd under detta bröllop och hur ska jag själv kunna gifta mig då?!

Nä, nu ska jag snart gå och lägga mig även om inte klockan är så mycket, allt för att det ska bli fredag och SEMESTER fortare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar