torsdag 10 december 2009

En dag kvar

Snart är det dags för den andra konserten på en vecka! Imorgon intar vi Cloetta center och sjunger, skriket och hoppar till Lasse Winnerbäck ännu en gång! Det kommer bli kanon bra som alltid!

Igår var jag och skrev hyreskontrakt hos Akelius Fastigheter. Kontraktet gäller från 1 februari men pratade med hon som bor där nu och hon kan eventuellt tänka sig att flytta tidigare, det hon sa var att hon kommer ha den till 15 januari i alla fall!

Var med mamma på stan idag då vi stängde tidigt på jobbet för de andra skulle på föreläsning. Vi var även på olika möbelaffärer och kollade soffa. Innan hade jag bestämt mig för en tre-sits divan på EM, men har nog kanske ändrat mig lite. Antingen blir det en divan eller bara en vanlig tre-sits. Måste fundera över helgen och sedan bestämma nästa vecka, han på EM sa att om man beställer nu får man soffan till mitten/slutet av januari, perfekt perfekt!!

Jag har även under gårdagen och dagen blivit lite av en bakare. Igår fixade jag en kaka till fredagsfikat på jobbet, återkommer med recept och vad det är för något gott (??) efter imorgon då någon på jobbet kanske läser bloggen och det måste vara lite hemligt!! :P Ikväll har jag bakat lussebullar, gjorde två omgångar så det blev endel och goda blir de också. Så Linn, nu funderar jag på om jag kanske ska ta och baka lite bröd när jag flyttat också, en inkörsport har liksom öppnats!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar