söndag 27 december 2009

Ännu en julhelg

Jaha, då var julen över för denna gång och fokus läggs på nyår och ledigtheten fram tills den 4 januari då jag börjar på nya jobbet. Det har varit en mycket bra jul. Klapparna jag har fått skulle jag inte vilja byta bort - tack alla inblandade för dem!! Juldagen bjöd på den årliga juldagsfesten som i år tillbringades på Värdshuset i Kisa för vår del. Förfest blev det i VH:s grannhus hos Christian, mycket trevligt! Hela kvällen var bra och roligare har jag inte haft på länge. En liten nackdel var bara att annandagen var mindre bra, fysiskt sett, jag vet inte vad som hände men tror jag drabbades av en liten maginfluensa... Eller kanske så var det baksmälla men jag repade mig och senare åkte vi till Södra Vi. Förfest blev det denna gång hos Jerry innan vi intog Pumpen och trängdes med folk. En lyckad kväll blev det denna gång också förutom att jag mådde som en prinsessa idag när jag vaknade. En återställare är aldrig fel!

Veckan som kommer erbjuder mellandagsrea och jag ska nog börja handla lite till nya lyan! Ska även på rådgivning på banken, måste ju börja tänka på pension nu.. Blir ju trots allt pensionär om 40 år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar