måndag 26 april 2010

Totalt utpumpad

Det jobbigaste jag varit med om på länge - dagens promenad. Jag kände redan efter några minuters gång att denna gång kommer det bli jobbigt. Fick tidigt ont i benhinnorna men jag tänkte att jag kör på och fortsatte mot bron vid Scandic hotell och brandstationen. När jag väl var framme där hade jag satt rekord, tog bara 12-13 minuter dit och jag tyckte inte jag gick fort. Men vägen tillbaka var en mardröm, benhinnorna värkte och ont under fötterna hade jag. Jag trodde skorna var bra men måste nog ta och köpa nya, det här går inte... Men till sak, att jag tyckte det var så jobbigt idag beror på att jag snart kommer bli förkyld vilket jag har märkt nu när jag tagit en liten power nap.

Helgen har tillbringats i Rothult som hus-, häst- och kattvakt. I lördags kväll var vi ett gäng på 11 pers som grillade. Mycket trevligt och gott var det!!

På fredag är det premiär, då drar vi på oss dansskorna igen och drar till Örset! Ska bli redigt skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar