torsdag 15 april 2010

Funderingen var löst ...

... trodde jag ja!! Efter mitt inlägg igår fick jag ett samtal av mamma ganska snabbt. Hon var snäll och upplyste mig om att det är på höger sida av trottoaren man ska gå. Så jag tog fasta på det idag när jag gav mig ut, men tro på fan att idag gick de jag mötte på fel sida så jag fick fortsätta att kryssa mig fram och var ännu mer förvirrad över vart jag skulle gå än vad jag var igår. Så tror jag ska börja med att gå mitt på gångbanan och inte flytta mig när jag möter någon!

Aningens rastlös är jag just nu så blir nog att ta en sväng till ICA Signalen och fördriva lite av kvällen där samtidigt som kylskåpet fylls upp lite!

3 kommentarer:

  1. Jag skulle satsa på höger sida serru :- ) Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Fasiken vad synd att jag inte visste att du var rastlös. Gick själv i 2 timmar på IKANO-huset... Tid o lust att ses nått i helgen? Kram Tess

    SvaraRadera
  3. Hoppsan! Trodde att det var idag du var rastlös, men såg sedan att det var förra torsdagen - så det kan gå! Men min förfrågan kvarstår :)

    SvaraRadera