måndag 5 april 2010

2-0

Just hemkommen från match i Cloetta Center! Givetvis blev det vinst för LHC och en rolig match var det. Men jag måste ge DIF:s supportrar lite negativt, fy fan så illa de beter sig. Jag förstår inte hur vuxet folk kan stå och skrika ord som man i mina öron inte säger. Illa illa illa och det var inte bara jag som tyckte. Dem jag satt bredvid sa också ett och annat om det där folket...
Snart kommer det även bilder från helgens grillpremiär... Vet inte vart jag gjort av telefonen just nu men den har jag nog hittat innan jag gör nästa uppdatering med tanke på att det inte blir allt för ofta för tillfället...

Har inte bara tillbringat denna annandag påsk på Cloetta utan även på akuten. Det är ju ett jävla ställe. Har man inget för sig kan man ju åka dit för då får man garanterat vänta... Jag tror de måste låta folket vänta så de har kvar sitt rykte om att det tar tid där. Det var en stackars äldre dam som satt där och hade säkert varit där i 7 timmar idag och hon hade varit där i 7 timmar igår också. Jag tyckte så synd om henne... Så vill man ha hjälp snabbt kom vi på att man ska åka ambulans in!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar