onsdag 24 mars 2010

Sjukstuga

Tillsist drabba det även mig - maginfluensan. Det var igår som jag känne mig lite krasslig på jobbet men det gick över och jag var på kurs efter jobbet. När jag kom innanför dörren kände jag hur illamåendet kom krypande och jag hann och ringa ett samtal till syrran innan helvetet bröt loss. Fy fan för att spy säger jag bara. Idag har jag haft min första sjukdag när jag varit hemma från jobb eller skola på väääldigt länge. Kommer även stanna hemma imorgon då jag inte känner mig bra ännu och matlusten ska vi inte prata om. Jag mår illa bara jag tänker på mat... Så nu hoppas jag att jag tillfrisknar snart så jag kan åka på Therese 25-års fest på fredag!

Detta inlägg är det mest avancerade och jobbigaste jag gjort denna dag så bäst att jag lägger omkull mig i soffan igen och väntar på att Halv 8 hos mig börjar och senare ikväll blir det Fuskbyggarna.

1 kommentar:

  1. Trevligt att du uppdaterar iallafall!!:-) krya på dig.

    SvaraRadera