tisdag 2 mars 2010

Har gjort det igen...

Något som jag är ganska mycket emot är att ta med sig egna påsar hemifrån till affären när man ska handla. Jag tycker det är pensionärsaktigt och aningens snålt. Men, nu har jag gjort det igen... Jag tog med mig en egen påse. Detta för att jag har överfullt med påsar för att jag antagligen köper fler påsar än jag gör av med... :S Annars har jag blivit klok och tänker på miljön - så säger vi att det är!!Just det, har glömt att skriva att syrran blev årets ryttare 2009 i Kinda Ryttarförening. Härligt för henne och det går ju inte att säga att hon inte är värd det. Hon hade ett otroligt bra tävlingsår förra året! Så nu får hon och Belle stå bredvid Sofia och Ragge i skåpet där årets ryttare står på klubben. Men den finaste kortet av de alla är det ingen som slår, årets ryttare 2007 - Camilla Persson och Barcardi!! :D

1 kommentar: