torsdag 25 mars 2010

Jacob Black ...

... eller Taylor Lautner som han heter på riktigt har blivit min nya kärlek. Har nu tittat på New Moon och jag kan ännu en gång inte låta bli att gråta i slutscenen. Som tur är återkommer Taylor Launter även i de kommande Twilight filmerna som Jacob. Till en början fick han inte rollen men efter att ha spenderat många timmar per dyng under en längre tid på gymmet uppfyllde han regissörens krav och fick vara med i de kommande filmerna. Han var tydligen för lite biff för att få vara med, vilket chockar mig. En 18-åring kan inte ha sån kropp som han har... Denna innehållsrika information kommer från den pålitliga källan Wikipedia så jag tror säkert det är sant!! ;)
På tal om annat, våren är snart här och det är sant, det stod i Corren idag! Snön utanför mina fönster är snart borta och det börjar komma snödroppar och några andra vårblommor! Underbart underbart! Nu tittar även solen fram så jag ska nog ta min sjuka kropp på en lite promenad till ån för att se om den tillfrisknar fortare med lite hjälp av vårluften. Matlusten kanske iaf kommer tillbaka. Jag blir hemma från jobbet imorgon också då jag tar de säkra före det osäkra och inte vill smitta några barn men på måndag hoppa jag att jag är tillbaka börjar bli lite långtråkigt att bara sitta inne och inte göra något vettigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar